Ντρίμπλα στα βακτηρίδια

Μου έστειλαν ένα βίντεο στο youtube. Ηταν αναμενόμενο πως θα δω κάτι τέτοιο, κατι στο κλιμα των ημερων με ντριμπλες, ατίθασα μακρια μαλλια και ξεφυσηματα του τύπου, πότε-θα-τα-δουμε-και-εδω-γαμω-τον-φερναντο-σαντος-μου-μεσα. Και μόλις διάβασα εκείνο το young messi (must watch) απλά ξενέρωσα με μια στιγμιαία σκέψη, επειδή πάνω απ’ όλα είμαι ζηλιάρης: Πως θα νιώθει αυτός ο καριόλης βάζοντας ότι βάζει, την στιγμή που εγώ, όταν σκοράρω στο 7Χ7 νιώθω σαν η αλήθεια όλου του κόσμου να κρύβεται σε ένα σουτ. Μετά, διάβασα το σχόλιο από κάτω που λέει «ο τύπος έκανε ντρίμπλες στα βακτηρίδια, μέσα στην μήτρα της μάνας του» και γέλασα και πραγματικά.

Σήμερα, λίγο μετά τον καφέ, ανοίγοντας τα αθλητικά site, περίμενα λίγο αξιοπρέπεια, στον αθλητικό Τύπο κάπου να το έχουν χτυπήσει βασικό. Μόνο ο τίμιος «Φίλαθλος», ορισμένες φορές η εφημερίδα με την πιο cool και ειρωνική ματιά στο όλο θέμα, το έκανε βασικό. Ακόμα και οι φίλοι μου, με πρόδωσαν. Κρίμα.

Η γκρίνια όμως είναι υπερβολική. Τις τελευταίες δυο μέρες, δεν κατάλαβα απλά οτί ο Μέσι είναι ο κορυφαίος του κόσμου αυτή τη στιγμή, νομίζω πως αυτό το debate δεν έχει πολύ ψωμί. Η εποχή Ζιντάν πέρασε, ζούμε εποχή Μέσι. Ετσι το βλέπω, αλλά τα arguments είναι καλοδεχούμενα. Βέβαια, έρχεται και το Μουντιάλ, εκεί που δημιουργούνται οι αυθεντικοί μύθοι. Και με τον Μαραντόνα στον πάγκο, θα έχει πλάκα το τι θα κάνει η Αργεντινή. Και όχι μόνο απέναντι μας.

Αυτό που μου αρέσει στον Μέσι είναι πως μια κοπέλα, τίμια κοπέλα, μια απ’ αυτές που μπορούν να μιλάνε κανένα δεκάλεπτο για τα καλλυντικά, τον κριό, την Σελήνη και τις μπότες που θα φορεθούν του χρόνου, το είδε και μου είπε «Σιγά μωρέ, δεν κάνει και κάτι φοβερό, εύκολα φαίνονται». Αυτό μου αρέσει, το ότι ο Μέσι τα κάνει να φαίνονται τόσο εύκολα, που μερικές φορές νομίζω πως μπορώ και εγώ. Και αυτό με κάνει καλύτερο άνθρωπο. Επίσης, κατάλαβα πόσο αδικημένος είναι ο Ριμπερί που είναι άσχημος, πόσο αντιπαθής είναι ο Φαν Γκάαλ, πόσο πολύ γουστάρω τους υπόλοιπους Ολλανδούς όπως τον Ρόμπεν, πως θα πυροβολήσω τον επόμενο που θα μιλήσει για τους Γερμανούς που μπλα, μπλα, μπλα μέχρι το τέλος και πως εκείνη η σκηνή με τον Κιμούλη στη Φιλαδέλφεια στην Λούφα και Παραλλαγή, που εχάσαν το γκολ και το γύρισαν μόνοι τους δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα της ΝΕΤ. Επίσης, αυτό που θυμήθηκα αυτές τις δυο μέρες είναι ο λόγος για τον οποίο ασχολούμαστε όλοι με τη μπάλα. Είχα καιρό να το νιώσω.

ΥΓ Μα Μπήλιω Τσουκαλά;

ΥΓ1 Υπάρχει λόγος ύπαρξης των γραφικών 3D στις εκπομπές ή εγώ είμαι πολύ επιφανειακός ποδοσφαιρικά;

ΥΓ2 Δεχόμεθα προτεινόμενες λεζάντες στην φωτό Μεσιντόνα.

rabe

5 thoughts on “Ντρίμπλα στα βακτηρίδια

  1. Έχω μπλέξει με άμπαλους· με τύπους οι οποίοι σε μαζώξεις, ανάμεσα σε προημιτελικά τσου λου και σε προβολή για 856η φορά ταινίας του Κόπολα, επιλέγουν το δεύτερο. Χθες επαναστάτησα: ή θα δούμε Μπάρτσα, τους λέω, ή η δερματόδετη κασετίνα DVD του «Νονού» θα πάει να κάνει παρέα στα βρώμικα κουτάκια μπύρας. Πέτυχε. Το θέαμα βοήθησε. Ο Μέσι περισσότερο. Επιτέλους, θυμήθηκαν τη φύση τους.
    Απο νωρίς με πήραν τηλ για να κανονίσουμε που θα δούμε το σημερινό ματσάκι. Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς Λιό.
    Bill

    Υ.Γ.1 Ευτυχώς που μία απο τις ομάδες που υποστηρίζω, ΚΕΡΔΙΖΕΙ.
    Υ.Γ.2 Κύριε Μέσι, αν μπορείτε βάλτε το χεράκι σας να παραμείνουν πωρωμένοι τουλάχιστον μέχρι την Κυριακή. Δε θέλω να ψάχνομαι πάλι τελευταία στιγμή για παρέα γηπέδου.
    Υ.Γ.3 Θέλω να υπερασπιστώ τη Μπήλιω, αλλά τα γεγονότα δε με βοηθάνε.
    Υ.Γ.4 Τα 3D τα βαριέμαι κι εγώ. Πιο βαρετά όμως είναι όλα τα παρελκόμενα της «Σούπερ» Μπάλας live (μηνύματα τηλεθεατών κλπ)

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

